470 – zelené a modré patro
Krok stranou ve vývoji elektrických jednotek
Ve 2. polovině 80. let byly vyrobeny dva prototypy částečně poschoďových pětivozových elektrických jednotek. Tyto jednotky měly nahradit starší jednotky ř. 451 a 452. Jsou poznamenány dobou vzniku - konstruktéři se snažili o to nejlepší, avšak s tím, co bylo ke konci socialismu k dispozici. Výsledkem jsou kapacitně předimenzované, poruchové a nepříliš vzhledné jednotky z řadou dalších nectností. Pokud ovšem jezdí, je zde znatelný pokrok v kultuře cestování i obsluhy proti starším jednotkám.
Něco o automatickém vedení vlaku a cílovém brzdění – stránky AŽD |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |